Morgonvandring den 6 december, Solberga

Solen går upp
Pastellfärger i vinternlandskapets gråtoner
Jag blir betraktad
När vi vandrar i det nedskurna ravinlandskapet mörknar himlen söderifrån och ger oss årets första dagsnö.
Välkommen till min blogg, du som hittar den via Trollhättans närradio. Jag har varit ganska inaktiv under hösten men från och med nu skall du kunna hitta inspirerande bilder, recensioner av böcker, ljudklipp från musik som jag spelat och skall spela i närradion, länkar till andra intressantheter, vardagsbilder som ovan och tankar utifrån programmen (klipp från tidningar, hemsidor och eget).
Vill du nå mig på annat sätt än via bloggen, skriv till min
mailadress [email protected]
eller hör av dig per
telefon 0520 444121 eller under adress
Göran Olander
Rosenvägen 9
461 77 Sjuntorp
VI HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0